Wednesday, December 16, 2009

outing with the ngok ngeks


Mai's back!!woohoo..missed her..well yesterday we all went out fir dinner together
me,ain,zulia,nadzrah
&
Maisarah!
siapakah dia??


jeng3:inilah maisarah!
shes my schoolmate and also my second cousin..yess..we r related!
Dia sangat suke bercerita dengan penuh ekspresi dan emosi..i loike


we all borak x ingat dunia..from dominos mid valley to anw pj..dari 8pm-1am..mane x gile..
lame sgt x jumpe n need a lot of catching up..sempena mai ade bf ni..lagi la byk gossips..hehehe..
but I LOVE HER CINDERELLA STORY..
he is so lucky to get her & she is so lucky to meet him at the rite place and rite time
i wish u all the happiness in this world cous!!
nway..here some of the snapshots!!
enjoy




 
me n mai


mai & zulia


ktrg kat a&w





waffle yg sodap banget!!



me & ain..

nadzrah yg dpt dtg kejap je


 bestfriends yg lame x jumpe nii..

dats all for now..
love;
min











No comments:

Post a Comment